CANAL+ Online Telewizja internetowa
Bez umowy, bez anteny i w każdym miejscu, w którym tylko mamy internet. Taka właśnie jest dostępna na żywo CANAL+ telewizja internetowa. To prawdziwe TV online, oferująca niespotkaną wygodę, za rozsądne pieniądze. Do tego jest ona dostępna z wygodną płatnością subskrypcyjną. Bez konieczności podpisywania długoterminowych umów.
Koniec ze starą telewizją. Canal+ online jest lepsze
Telewizja, jaką znaliśmy, zmienia się na naszych oczach. Mimo powszechności Netflixa, HBO Go oraz innych platform VOD klasyczny program TV istnieje nadal i rozwija się w najlepsze. Już dawno jednak przestał być kojarzony wyłącznie z domowymi telewizorami. Oglądanie kanałów TV jest teraz możliwe także, a może przede wszystkim, przez internet, na urządzeniach mobilnych.
Teraz wygodny dostęp do TV daje swoim abonentom platforma Canal+. Od maja 2020 roku mogą oni korzystać z internetowej usługi CANAL+ telewizja przez internet. Jest ona dostępna dla abonentów na kilka sposobów. Przede wszystkim z poziomi przeglądarki internetowej, przez stronę www. Kolejną formą są aplikacje mobilne, zarówno na systemy Android, jak i iOS, a także telewizory typu „smart”. Usługa wspiera także przesyłanie obrazu z urządzeń mobilnych bezpośrednio na telewizor, za pomocą AirPlay oraz Google Cast.
Przegapiłeś film albo program? Z Canal+ online to nie problem!
Wszystkie treści, które dostępne są w CANAL+ online można pauzować, cofać, a także oglądać nawet 14 dni po ich emisji. Abonentom dzięki temu nie ucieknie już żadna treść, nawet jeśli zagapią się o ponad tydzień. Podobnie jak w przypadku platform VOD, możemy zacząć oglądać na jednym urządzeniu, a potem dokończyć na innym. CANAL+ Oferuje również pobieranie treści, czy oglądanie do 4 kanałów jednocześnie, na podzielonym ekranie.
Jakość Full HD w sam raz do telewizji
CANAL+ w tym momencie nie oferuje jeszcze wszystkich treści w jakości 4K. W dodatku za opcję Ultra HD w pakietach FILM oraz SPORT trzeba dodatkowo dopłacić 10 zł. Nie jest to jednak dużym problemem, ponieważ większość kanałów nie jest nawet dostępna w takiej rozdzielczości. Full HD wystarcza natomiast w zupełności, by cieszyć się programami telewizyjnymi, filmami, czy sportem. Podczas pracy aplikacji czasami zdarzają się niestety problemy. Jakość obrazu nagle pogarsza się i trzeba czekać lub otworzyć aplikację ponownie, by wróciła do normy. Na szczęście nie są to sytuacje bardzo częste. Podobnymi problemy można spotkać poza tym na wszystkich chyba platformach telewizji online oraz VOD.
Dla każdego coś miłego w Canal+ online
Kablówki przyzwyczaiły nas do tego, że dla kilku ciekawych kanałów musieliśmy płacić za cały pakiet wypełniony beznadziejnymi „zapychaczami”. CANAL+ nie idzie tym śladem. Zamiast mnożyć programy, na które nikt nigdy nie spojrzy, oferuje najpopularniejsze marki w danej tematyce.
Pakiet KIDS za 10 zł to między innymi Disney Jr, Nickelodeon, czy Cartoon Network.
W pakiecie SPORT kosztującym 50 zł znajdziemy wszystkie sportowe programy CANAL+ i kilka innych ciekawostek.
FILM, w cenie 50 zł za miesiąc, to topowe produkcje oferowane przez CANAL+, HBO oraz FilmBox.
Pakiet FUN&INFO za 25 zł miesięcznie to najlepsze programy informacyjne z kraju oraz zagranicy.
Dodatkowo dla każdego zarejestrowanego użytkownika dostępny jest za darmo pakiet programów FREE z oferty CANAL+. Obejmuje on między innymi KUCHNIA+, DOMO+, PLANETE+ oraz MINIMINI+. W ramach obowiązującej teraz promocji każdy z płatnych pakietów możemy wziąć na miesiąc na próbę. Za ten czas zapłacimy zaledwie 50% normalnej ceny.
Canal+ online – czy warto?
Oferta CANAL+ telewizja internetowa to świetny pomysł, by wreszcie pozbyć się kablówki, czy anteny satelitarnej. To świetnie działająca aplikacja, oferująca mnóstwo ciekawych programów i nowoczesne rozwiązania. Także cenowo jest to niezła alternatywa dla typowo domowej telewizji. Oferuje przy okazji wygodę oglądania kanałów telewizyjnych wszędzie tam, gdzie tylko mamy internet. Taki produkt można tylko polecać.
Paweł –
W pełni się zgadzam z Danielem, kończy mi się z nimi umowa i już nie będę musiał się denerwować
daniel –
Nawet nie myślcie o korzystaniu z usług Canal +. O wadach tej firmy mógłbym napisać książkę, wspomnę tylko o kilku w skrócie:
– w tych czasach internetu wiązanie się jakąkolwiek umową mija się z celem, 2 lata to dużo czasu, a gdy okaże się ile wad ma ta telewizja i dekodery już będzie za późno i przez 2 lata nie będzie można wypowiedzieć umowy, nie róbcie tego !
– dekodery to jakaś porażka, już stary biały dekoder od Canal+ był zacofany jakieś 20 lat i non stop się wieszał i zwalniał, ale to nowy mały czarny dekoder od nich pokazał jak bardzo można schrzanić dosłownie wszystko.
– dekoder 4K z dedykowanym w pakiecie twardym dyskiem nie nagrywa w 4K, to znaczy coś nagra, ale nie odtworzysz tego, ponieważ każde nagranie 4K przycina i zwalnia tak, że nie idzie tego oglądać, reklamacje nic nie pomagają.
– menu nowych dekoderów to już całkowita porażka, jest zaprojektowane tak, aby jak najbardziej utrudnić życie, nie wierzę, że ktoś to zrobił przez przypadek, to musi być jakiś sabotaż producenta tych dekoderów
– brak aktualizacji czasu programów w EPG powoduje, że prawie każdy program nie nagra ci się w całości i zostanie ucięty, nawet jak nagrywasz je z zapasem 15 minut.
– duuuużo taniej wychodzi kupno osobnych pakietów telewizji, choćby Canal+ w firmach internetowych
Podsumowując, myślałem, że już nic nie można bardziej schrzanić po tych kilku latach doświadczenia z Canal+, ale oni pokazali, że to co już jest beznadziejne, może być jeszcze gorsze. Nawet nie myślcie, aby wykupić abonament z dekoderem w tej firmie, omijajcie z daleka, dobrze wam radzę.
Jurek –
Polecam! To już nie to co satelita.
Robert –
na lg oled c11 apka canal+ działa nieprawidlowo.
Areczek –
Piszą, że wszystko działa za granicą, więc kupuję subskrypcję. Okazuje się, że dużo filmów i seriali jest własnością HBO, które nie działa w Niemczech… Jak dla mnie kpina i dno
Justyna –
Doładowałam konto przelewem natychmiastowym (na stronie Canal+ awaria serwera doładować samemu nie można) zadzwoniłam na infolinię, a pani mówi mi że nie może ponosić mi sygnału bo średnio to trwa trzy dni,jest możliwość ponowienia sygnału natychmiastowego jeżeli podpisze z nimi umowę na 24 miesiące w ofercie mix. Nie interesuje mnie oferta mix! Chce oglądać tv wtedy kiedy jest to potrzebne bez dodatkowych zobowiązań! Skoro pani może ponowić sygnał natychmiast przy stałej umowie, to również może to zrobić przy TNK!
Iwona –
Nie wybierajcie w loterii InPost nagrody w postaci darmowej jednomiesięcznej subskrypcji Canal Plus online. W aplikacji mogę teoretycznie obejrzeć serial Kruk. lub zapowiedzi seriali. Przez przeglądarkę bodajże tylko zapowiedzi. Przy reszcie mam napis „subskrybuj”, gdy ja właśnie rozpoczęłam subskrypcję i witają mnie w mailach i reklamują swe produkcję. mogę się na obrazki popatrzeć. Na czacie Canal Pani napisała żebym zrezygnowała z umowy. Nie rozumiem tego streamingu, zamiast się reklamować, to oni zrażają potencjalnych klientów.
Izabella –
Po tragicznej śmierci mojego byłego męża zgodziłam się na przepisanie jego umowy w placówce nc+ w Łowiczu na mnie pod warunkiem, że wyłączą wszystkie płatne pakiety na co przystali. Proszę sobie wyobrazić moje zdziwienie jak dostałam pierwszą fakturę za wszystkie pakiety. Po rozmowie z konsulatem okazało się że pakietów nie da się wyłączyć a NC plus nie ponosi odpowiedzialności za bzdury które opowiadał punkt w Łowiczu. Zerwałam umowę i zostałam obciążana notą księgową na łączną kwotę 2 tys zł. której też nie zapłaciłam. Właśnie komornik zajął mi 3600 zł na koncie — ponieważ mieszkam za granicą nie wiedziałam że NC+ sprzedał mój „dług” krwiopijcom z Gdańska. Trzymacie się jak najdalej od tego dziad****, a wszystkie ustalenia bierzcie na piśmie. Jeśli chcecie dobrą ofertę i pewność że nikt Was nie oszuka i nie ukarze kwotami „z sufitu”, streaming jest jedyną uczciwą opcją.
A –
Nawet jedna gwiazdka to za dużo. Oszustwo, oszustwo, oszustwo. zawiesza się, przewijać nie da rady. Chciałam obejrzeć serial, niby TVP seriale jest – zablokowane z powodów licencyjnych czy jakoś tak.
Nigdy więcej!
Tomasz –
Reklamują, że działa na telewizorach z WebOS np. LG. Transmisje zrywają się co kilka sekund. Meczy nie da się oglądać. Reklamacja 30 dni. Nigdy więcej nie podpiszę nic z tymi złodziejami. A na czacie impertynencja goni amatorszczyznę.
Aleksandra –
Nie polecam, aplikacja mobilna na telewizorze działa tak ze co minutę sie zacina co nie jest wina internetu ponieważ Netflix działa bez zarzutów. Kiepska jakość. Przez 3 dni pisałam z konsultantami na chacie żeby usunęli mi kontrole rodzicielska której nie zakładałam a się pojawiała, przez te dni nie mogłam oglądać filmów, na telewizorze był czarny ekran słychać było tylko głos. Dodzwonienie na infolinie graniczy z cudem. Najgorzej wydane pieniądze w moim życiu. NIE POLECAM
Józef –
To najgorzej działająca platforma. Od miesiąca nie mam dostępu do live. Widzę tylko czarny ekran. Nie mogę się doprosić aby tym się zajęli. Fatalnie, drogo, beznadziejne oprogramowanie, nie kompetentna pomoc.
M –
Usługa nie działa. Według canal + usługa może nie działać przez 24h zgodnie z regulaminem.
Rav –
Do salonu i obsługi nie ma uwag, ale firmują usługę, która po wykupieniu nie działa. Canal plus sprzedaje wadliwą usługę VOD i to jeszcze najdrożej, pośród konkurencji. To jest jeden wielki wałek i nie wiem już do kogo się z tym zgłosić. Mam światłowód z przepustowością 100 mega i jako jedyny dostawca VOD nie działa. Każdy jeden film przycina się co kilka minut i zawiesza. UOKIK powinien się tym zainteresować. Kupujesz i dostajesz oszustwo, bo ta usługa nie działa nawet na minimum wymagań, nawet jak się nie ma wymagań, to jest tragicznie. Czuje się oszukany i wydym*** na siano.
cANAL- –
Zanim wykupicie, przeczytajcie drobny druk na 100 stronach, bo później konsultantka powie wam, że trzeba było przeczytać.
Dorota –
Filmy nie otwarzaja sie pomimo wykupionej subskrypcji, utrudniony kontakt z infolinią – łaczenie z botem, który nie odczytuje nr klienta dla canal plus online a brak jest osobnej infolinii. Długie oczekiwanie na połączenie z konsultantem Canal plus, który łączy do osobnego działu dedykowanego dla canal plus online, gdzie następuje znowu długie czekanie.
Pani informuję, że trzeba czekać okolo godziny od momentu wykupienia subskrypcji, aby zadziałały uprawnienia, ale po godzinie jest ten sam problem i ta sama próba dodzwonienia się na infolinię, która trwa już 20 minut.
Zmarowany czas i pieniądze.
Rezygnuję.