Citi Handlowy CitiKonto

ObserwujDodano do ObserwowanychUsunięto z Obserwowanych 0
Dodaj do porównania
Opłata za kartę

0 / 7 zł

Prowadzenie rachunku

0 zł

Bankomaty

0 / 8 zł

Przelewy internetowe

0 zł

Citi Handlowy jest obecnie jedyną instytucją, która bezwarunkowo nie pobiera opłaty ani za prowadzenie rachunku, ani za korzystanie z karty debetowej. Czy Citi Konto ma zatem same dobre opinie? Cóż, w tym z pewnością nie pomaga brak dostępu do płatności Blikiem. Warto wiedzieć, na jakie jeszcze pułapki trzeba uważać, jeśli chcemy otworzyć ROR w Citi.

Dodaj swoją opinię

CitiKonto – opinie

CitiKonto zdobyło sporą popularność wśród komentujących faktem, że jest całkowicie darmowe. W internecie brak standardowych narzekań klientów, którzy zawiedzeni są faktem, że zaledwie jeden miesiąc bez większego wpływu na konto czy skorzystania z karty kończy się naliczeniem opłaty. Zważywszy na fakt, że coraz mniej osób wypłaca gotówkę z bankomatu częściej niż kilka razy w miesiącu, można napotkać również pochwały dotyczące pakietu darmowych wypłat. Citi Handlowy przyznaje każdego miesiąca 4 darmowe wypłaty niezależnie od maszyny, która może znajdować się nawet za granicą.

Niestety, rozwiązania przyjazne dla klientów kończą się tam, gdzie zaczyna się nowoczesność. Otwierając CitiKonto, nie dostaniemy dostępu do płatności Blikiem, co jest dla wielu osób czynnikiem dyskwalifikującym rachunek osobisty. Wiele negatywnych opinii wzbudza również aplikacja mobilna Citi Handlowego, której interfejsowi zarzuca się brak intuicyjności.

CitiKonto – opłaty

Nawet jeżeli CitiKonto oferuje bezwarunkowe zwolnienie z opłat za podstawowe funkcje, warto przyjrzeć się cenie, jaką przyjdzie zapłacić za kilka mniej powszechnych transakcji. Pozostałe pokaże Tabela Opłat i Prowizji, którą ściągniemy ze strony internetowej banku lub dostaniemy do wglądu przed podpisaniem umowy.

  • otwarcie konta – 0 zł
  • prowadzenie rachunku – 0 zł
  • wydanie karty debetowej – 0 zł
  • utrzymanie karty debetowej – 0 zł
  • przelew wewnętrzny zlecony elektronicznie – 0 zł
  • przelew wewnętrzny w placówce – 30 zł
  • przelew zewnętrzny zlecony elektronicznie – 0 zł
  • przelew zewnętrzny w placówce – 30 zł
  • przelew natychmiastowy – 0 zł/5 zł*
  • wypłata z bankomatów Citi – 0 zł
  • wypłata z innych bankomatów – 0 zł/8 zł**
  • wypłata z bankomatów za granicą – 0 zł/8 zł**
  • wpłata we wpłatomacie – 0 zł
  • wpłata i wypłata gotówki w placówce – 30 zł
  • płatność kartą za granicą – 0 zł

* Każdy klient otrzymuje pakiet 2 darmowych przelewów natychmiastowych miesięcznie.
** Każdy klient otrzymuje pakiet 4 darmowych wypłat z bankomatów obcych i za granicą miesięcznie.

CitiKonto – karta debetowa

Do CitiKonto w Citi Handlowym wydawana jest wyłącznie karta debetowa Mastercard. Oprócz standardowych funkcji zapewnianych przez plastik tego operatora (płatności zbliżeniowe oraz internetowe, udział w programie lojalnościowym Bezcenne Chwile Mastercard), Citi oferuje również dwie istotne korzyści. To brak kosztów przewalutowania przy płatności inną walutą (wystarczy podłączyć konto walutowe) oraz platforma rabatowa Citi Specials, która oferuje zniżki w sklepach i restauracjach z całej Polski.

CitiKonto – bankowość elektroniczna

Kiedy otwieramy CitiKonto, uzyskujemy również dostęp do serwisu bankowości internetowej Citi. Nie należy ona do mocnych stron tej instytucji, ponieważ zestaw usług jest dość ograniczony. Warto wymienić wśród nich:

  • Płatności internetowe
  • Google Pay i Apple Pay
  • Logowanie do PUE ZUS
  • Składanie wniosków o świadczenia takie jak 500+

CitiKonto – aplikacja mobilna

CitiKonto zapewnia też dostęp do aplikacji Citi Mobile®. Jej olbrzymią wadą jest brak dostępu do płatności Blikiem. Co może zaoferować klientowi?

  • Wygodne logowanie odciskiem palca lub Face ID (iOS)
  • Łatwy dostęp do wyciągów
  • Citibank Global Wallet
  • Rekomendowane oferty
  • Autoryzacja operacji przez Citi Mobile® Token

CitiKonto – jak założyć?

CitiKonto założyć można na cztery sposoby:

  1. wnioskując o nowy rachunek przez stronę internetową banku (z weryfikacją przez kuriera),
  2. pod numerem +48 22 362 24 84 za pośrednictwem konsultanta z infolinii (tożsamość potwierdzi kurier),
  3. w oddziale stacjonarnym banku (jedynym wymaganym dokumentem będzie dowód osobisty).

CitiKonto – jak zamknąć?

Aby zamknąć CitiKonto, należy złożyć wniosek:

  1. na stronie internetowej w zakładce Kontakt z bankiem,
  2. osobiście w stacjonarnej placówce banku,
  3. na infolinii pod numerem +48 22 362 24 84,
  4. korespondencyjnie pod adresem Citibank Handlowy w Warszawie S.A., ul. Senatorska 16, 00-923 Warszawa.

Opinie

0.0 na 5
0
0
0
0
0
Czytaj opinie

Jeszcze nie ma żadnych ocen.

Dodaj pierwszą opinię “Citi Handlowy CitiKonto”

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Citi Handlowy CitiKonto
Citi Handlowy CitiKonto
Submatiq
Logo
Rejestracja Nowego Użytkownika
Resetuj Hasło
Porównaj oferty
  • Total (0)
Porównaj
0