Millennium Konto 360°

ObserwujDodano do ObserwowanychUsunięto z Obserwowanych 0
Dodaj do porównania
Opłata za kartę

0 / 7 zł

Prowadzenie rachunku

0 / 6 zł

Bankomaty

0 / 5 zł

Przelewy internetowe

0 zł

Konto 360°, czyli podstawowy rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy z oferty Millennium, zbiera dobre opinie wśród aktywnych użytkowników. Z łatwością unikają oni opłat za prowadzenie konta, utrzymanie karty debetowej czy wypłatę pieniędzy z wszystkich bankomatów. Warto dowiedzieć się też, co czeka na klientów Millennium zainteresowanych bankowością internetową oraz mobilną, a także jak otworzyć i zamknąć Konto 360°.

Dodaj swoją opinię

Konto 360° – opinie

Proponowane klientom indywidualnym Konto 360° przypada do gustu przede wszystkim zwyczajnym użytkownikom rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych. Dobre opinie o nim przekazują w świat osoby, które wykorzystują konto bankowe do podstawowych czynności: odbierania wypłaty, regulowania rachunków, płacenia kartą w sklepach czy wypłacania gotówki z bankomatów. Korzystając w ten sposób z Konta 360°, nie muszą przejmować się ukrytymi opłatami.

Negatywne komentarze na temat podstawowego ROR w Millennium pochodzą zazwyczaj od osób, które nie miały przez jakiś czas potrzeby lub możliwości aktywnego korzystania z konta. W takiej sytuacji kolejny okres rozliczeniowy może przynieść przykrą niespodziankę, ponieważ Konto 360° charakteryzuje się jednymi z najwyższych opłat na rynku. Warto więc dobrze zapoznać się z warunkami comiesięcznego zwolnienia z nich.

Konto 360° – opłaty

Każda pojedyncza opłata pobierana przez Millennium od użytkowników Konta 360° znajduje się na stronie banku w Cennikach usług, które dotyczą czterech obszarów: prowizji i opłat, kart debetowych, stóp procentowych oraz płatności mobilnych BLIK. Według taryfy obowiązującej od 17 października 2020 roku, kosztami obciążone są następujące usługi:

  • otwarcie konta – 0 zł
  • prowadzenie rachunku – 0 zł/8 zł*
  • wydanie karty debetowej – 0 zł
  • utrzymanie karty debetowej – 0 zł/7 zł**
  • przelew wewnętrzny zlecony elektronicznie – 0 zł
  • przelew wewnętrzny w placówce – 7,99 zł
  • przelew zewnętrzny zlecony elektronicznie – 0 zł
  • przelew zewnętrzny w placówce – 7,99 zł
  • przelew natychmiastowy – 5 zł
  • wypłata z bankomatów Millennium – 0 zł
  • wypłata z innych bankomatów – 0 zł/1zł/5 zł***
  • wypłata z bankomatów za granicą – 0 zł/5 zł/9 zł + 2% wartości transakcji w ramach prowizji za przewalutowanie****
  • wpłata we wpłatomacie – 0 zł
  • wpłata i wypłata gotówki w placówce – 0 zł
  • płatność kartą za granicą – 0 zł + 2% za przewalutowanie

* Opłaty unikną klienci aktywni, czyli zapewniający co miesiąc wpływ na minimum 1000 zł z innego banku (lub Millennium, jeżeli pochodzi z rachunku należącego do innej osoby niż odbiorca) oraz wykonujący 1 transakcję bezgotówkową kartą lub Blikiem.
** Opłaty pobieranej od 3 miesiąca po założeniu konta unikną klienci aktywni.
*** Opłaty 1 zł za wypłatę z bankomatów Santandera i Planet Cash oraz 5 zł za wszystkie pozostałe można uniknąć, będąc aktywnym klientem..
**** Opłaty unikną klienci aktywni, nie licząc 2% za przewalutowanie.

Konto 360° – karta debetowa

Do Konta 360° Millennium zakładanego przez internet wydawana jest wyłącznie karta debetowa Mastercard. Podlega ona Programowi Inspiracje, w ramach którego użytkownicy debetówki otrzymują u partnerów banku rabaty przy płatności kartą. To samo oferuje karta Visa, jednak jej otrzymanie wymagało będzie założenia konta w oddziale banku.

Konto 360° – bankowość elektroniczna

Otwierając Konto 360°, uzyskujemy dostęp do bankowości elektronicznej Millenet. Pozwala ona skorzystać m.in. z następujących funkcji:

  • Wyciągi online
  • Manager finansów
  • Zarządzanie kartami
  • Przelewy natychmiastowe
  • Zlecenia stałe i listy odbiorców
  • Doładowania telefonów
  • Zarządzanie kartami
  • Obsługa Funduszy Inwestycyjnych Millennium TFI
  • Ubezpieczenia komunikacyjne i turystyczne
  • Wnioski o świadczenia Rodzina 500 Plus oraz Dobry Start
  • Przelewy do ZUS i US
  • Profil zaufany

Konto 360° – aplikacja mobilna

Konto 360° zapewnia też dostęp do aplikacji Santander Mobile. Dzięki niej otrzymujemy następujące opcje:

  • Powiadomienia w aplikacji
  • Płatności BLIK
  • Przelew na telefon BLIK
  • Płatności zbliżeniowe
  • Automatyczny asystent Milla
  • Ubezpieczenie turystyczne, OC i AC
  • Cashback goodie za płatności w sklepach
  • Obsługa biletów komunikacyjnych i parkometrów
  • Proste opłaty na autostradach
  • Kupno biletów do kina Helios

Aplikacja dostępna jest w Apple Store, Sklepie Play na Androida oraz Huawei App Gallery.

Konto 360° – jak założyć?

Konto 360° założyć można na cztery sposoby:

  1. przez stronę internetową banku (z weryfikacją przez kuriera),
  2. za pośrednictwem aplikacji mobilnej (z weryfikacją na selfie),
  3. telefonicznie poprzez rozmowę z konsultantem (tożsamość potwierdzi kurier),
  4. w oddziale banku (należy udać się z dowodem osobistym).

Konto 360° – jak zamknąć?

Aby zamknąć Konto Konto 360°, należy skontaktować się z bankiem Millennium na jeden z następujących sposób:

  1. kliknąć opcję „Zamykanie konta” w panelu „Wnioski i umowy” w bankowości elektronicznej Millenet,
  2. wydać dyspozycję osobiście w placówce stacjonarnej Millennium,
  3. wysłać list z wypowiedzeniem na adres korespondencyjny banku,
  4. zadzwonić na infolinię pod numer 801 331 331.

Opinie

0.0 na 5
0
0
0
0
0
Czytaj opinie

Jeszcze nie ma żadnych ocen.

Dodaj pierwszą opinię “Millennium Konto 360°”

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Millennium Konto 360°
Millennium Konto 360°
Submatiq
Logo
Rejestracja Nowego Użytkownika
Resetuj Hasło
Porównaj oferty
  • Total (0)
Porównaj
0