Millennium Konto 360°
Konto 360°, czyli podstawowy rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy z oferty Millennium, zbiera dobre opinie wśród aktywnych użytkowników. Z łatwością unikają oni opłat za prowadzenie konta, utrzymanie karty debetowej czy wypłatę pieniędzy z wszystkich bankomatów. Warto dowiedzieć się też, co czeka na klientów Millennium zainteresowanych bankowością internetową oraz mobilną, a także jak otworzyć i zamknąć Konto 360°.
Konto 360° – opinie
Proponowane klientom indywidualnym Konto 360° przypada do gustu przede wszystkim zwyczajnym użytkownikom rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych. Dobre opinie o nim przekazują w świat osoby, które wykorzystują konto bankowe do podstawowych czynności: odbierania wypłaty, regulowania rachunków, płacenia kartą w sklepach czy wypłacania gotówki z bankomatów. Korzystając w ten sposób z Konta 360°, nie muszą przejmować się ukrytymi opłatami.
Negatywne komentarze na temat podstawowego ROR w Millennium pochodzą zazwyczaj od osób, które nie miały przez jakiś czas potrzeby lub możliwości aktywnego korzystania z konta. W takiej sytuacji kolejny okres rozliczeniowy może przynieść przykrą niespodziankę, ponieważ Konto 360° charakteryzuje się jednymi z najwyższych opłat na rynku. Warto więc dobrze zapoznać się z warunkami comiesięcznego zwolnienia z nich.
Konto 360° – opłaty
Każda pojedyncza opłata pobierana przez Millennium od użytkowników Konta 360° znajduje się na stronie banku w Cennikach usług, które dotyczą czterech obszarów: prowizji i opłat, kart debetowych, stóp procentowych oraz płatności mobilnych BLIK. Według taryfy obowiązującej od 17 października 2020 roku, kosztami obciążone są następujące usługi:
- otwarcie konta – 0 zł
- prowadzenie rachunku – 0 zł/8 zł*
- wydanie karty debetowej – 0 zł
- utrzymanie karty debetowej – 0 zł/7 zł**
- przelew wewnętrzny zlecony elektronicznie – 0 zł
- przelew wewnętrzny w placówce – 7,99 zł
- przelew zewnętrzny zlecony elektronicznie – 0 zł
- przelew zewnętrzny w placówce – 7,99 zł
- przelew natychmiastowy – 5 zł
- wypłata z bankomatów Millennium – 0 zł
- wypłata z innych bankomatów – 0 zł/1zł/5 zł***
- wypłata z bankomatów za granicą – 0 zł/5 zł/9 zł + 2% wartości transakcji w ramach prowizji za przewalutowanie****
- wpłata we wpłatomacie – 0 zł
- wpłata i wypłata gotówki w placówce – 0 zł
- płatność kartą za granicą – 0 zł + 2% za przewalutowanie
* Opłaty unikną klienci aktywni, czyli zapewniający co miesiąc wpływ na minimum 1000 zł z innego banku (lub Millennium, jeżeli pochodzi z rachunku należącego do innej osoby niż odbiorca) oraz wykonujący 1 transakcję bezgotówkową kartą lub Blikiem.
** Opłaty pobieranej od 3 miesiąca po założeniu konta unikną klienci aktywni.
*** Opłaty 1 zł za wypłatę z bankomatów Santandera i Planet Cash oraz 5 zł za wszystkie pozostałe można uniknąć, będąc aktywnym klientem..
**** Opłaty unikną klienci aktywni, nie licząc 2% za przewalutowanie.
Konto 360° – karta debetowa
Do Konta 360° Millennium zakładanego przez internet wydawana jest wyłącznie karta debetowa Mastercard. Podlega ona Programowi Inspiracje, w ramach którego użytkownicy debetówki otrzymują u partnerów banku rabaty przy płatności kartą. To samo oferuje karta Visa, jednak jej otrzymanie wymagało będzie założenia konta w oddziale banku.
Konto 360° – bankowość elektroniczna
Otwierając Konto 360°, uzyskujemy dostęp do bankowości elektronicznej Millenet. Pozwala ona skorzystać m.in. z następujących funkcji:
- Wyciągi online
- Manager finansów
- Zarządzanie kartami
- Przelewy natychmiastowe
- Zlecenia stałe i listy odbiorców
- Doładowania telefonów
- Zarządzanie kartami
- Obsługa Funduszy Inwestycyjnych Millennium TFI
- Ubezpieczenia komunikacyjne i turystyczne
- Wnioski o świadczenia Rodzina 500 Plus oraz Dobry Start
- Przelewy do ZUS i US
- Profil zaufany
Konto 360° – aplikacja mobilna
Konto 360° zapewnia też dostęp do aplikacji Santander Mobile. Dzięki niej otrzymujemy następujące opcje:
- Powiadomienia w aplikacji
- Płatności BLIK
- Przelew na telefon BLIK
- Płatności zbliżeniowe
- Automatyczny asystent Milla
- Ubezpieczenie turystyczne, OC i AC
- Cashback goodie za płatności w sklepach
- Obsługa biletów komunikacyjnych i parkometrów
- Proste opłaty na autostradach
- Kupno biletów do kina Helios
Aplikacja dostępna jest w Apple Store, Sklepie Play na Androida oraz Huawei App Gallery.
Konto 360° – jak założyć?
Konto 360° założyć można na cztery sposoby:
- przez stronę internetową banku (z weryfikacją przez kuriera),
- za pośrednictwem aplikacji mobilnej (z weryfikacją na selfie),
- telefonicznie poprzez rozmowę z konsultantem (tożsamość potwierdzi kurier),
- w oddziale banku (należy udać się z dowodem osobistym).
Konto 360° – jak zamknąć?
Aby zamknąć Konto Konto 360°, należy skontaktować się z bankiem Millennium na jeden z następujących sposób:
- kliknąć opcję „Zamykanie konta” w panelu „Wnioski i umowy” w bankowości elektronicznej Millenet,
- wydać dyspozycję osobiście w placówce stacjonarnej Millennium,
- wysłać list z wypowiedzeniem na adres korespondencyjny banku,
- zadzwonić na infolinię pod numer 801 331 331.
Jeszcze nie ma żadnych ocen.